صفحه اصلی | راهنمای خرید | تماس با ما


  • کلمات کلیدی: خلاقیت سازمانی، مدیریت ارتباطات، مدیریت خلاقیت، روابط درون سازمانی

لطفا قبل از خرید مدیریت خلاقیت در روابط بازار کسب و کار(2013) راهنمای خرید را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید و دریافت محصول آشنا شوید.خرید شما از این وب سایت به منزله پذیرفتن کلیه ضوابط و شرایط درج شده در بخش شرایط خرید بوده،پس قبل از خرید این ضوابط را مطالعه نمایید

در 5 صفحه انگلیسی pdf -  در 10صفحه ترجمه فارسی ورد

چکیده

معرفی ویراستار مهمان، به شماره ویژه درباره مدیریت خلاقیت در روابط بازار کسب و کار، این موضوع را در فصل مشترک تحقیق بین سازمانی و پژوهش خلاقیت قرار داد. این مقاله به معرفی سه پارادوکس که مدیران در چنین فرآیندهایی با آن روبر میشوند می پردازد: الف) تنش بین نیاز به ساختار در برابر آزادی پیگیری ایده های جدید، ب) معضل بین آزادی و هم راستایی سازمانی، و ج) وظیفه ترکیب و اولویت بندی بین دیدگاه های درون و فرا سازمانی.

نسخه نمایشی 12000 تومان

با کلیک بر روی دانلود ، به صفحه پرداخت هدایت می شوبد و بعد از پرداخت، فایل دانلود می شود.

جهت ارسال آخرین مطالب سایت مرجع دانلود مقالات تخصصی ایران به ایمیل شما کلیک کنید...

FacebookTwitterGoogle+BalatarinEmailPrintاشتراک گذاری
وريفاي مدیریت خلاقیت در روابط بازار کسب و کار(2013)

[ تماس با ما Articlesbank.ir@gmail.com ]
© Copyright articlesbank.ir 2013.
Design By Iran Nashr Eshop